Onsdag 1/10-08

Ja...nu efter min dikt o det första inlägget =) tänkte jag nu skriva lite om hur min dag sett ut.
Först och främst vill jag tacka vissa människor och berätta att "hade ni inte funnits hade jag nog inte klarat mig"...låter kanske helt dramatiskt...fast jag tycker knappt man kan överdramatisera sin kärlek till sina närmsta..eller? =)
Än en gång följde min älskade kusse med mig...vilket känns så skönt, tryggt..ja, bra bara. Fast det måste va så drygt för henne att bara sitta där så gör du det och det är du
GULD värd!!! Det betyder massor för mig och ännu bättre är det när vi efteråt kan hitta på saker och skratta som vi lixom bara kan...
Gick en stund på stan och vi åt på det där stället jag inte kan uttala..haha...jag åt t.om. upp typ halva kussens portion. MATVRAK när jag vill =) Efter stan åkte jag en sväng ner till herrarnas träning och därpå hem till Jessika för att stanna över natten...hon jobbade och lilla Lotus ville ju ha sällskap =)


God Natt




                     Kussen, Jag o Jecka i Överlida (längtar dit igen)
                               
                                                                                   
  Fina, fina Lotus som ser ovanligt ståtlig ut här faktiskt ..haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt fin blogg =)... ska besöka denna ofta... vem vet... man kanske kommer med i den en dag ;)

2008-10-02 @ 01:42:28
Postat av: Anonym

Men är det inte den finaste hunden jag sett? Det e ju min lilla tolla =) Jättefin blogg. Kram kram

2008-10-02 @ 17:15:53
Postat av: Krullan

JAG ÄLSKAR DIG KUSSEN! Jag blev lite tårögd när jag läste det "skratta som bara vi kan" Det är så galet sant, jätte konstig humor o jätte konstig connection...!!

Varför skriver inte folk namn när de skriver kommentarer??

NATTI!

2008-10-03 @ 00:03:24
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

Föresten, jag älskar också din älvbild!

2008-10-03 @ 00:04:20

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0