När?...snart...hoppas...

Det är du som ger mig kraft...
...och så är du inte här
Denna saknad har jag aldrig haft...
...och det i hela själen tär


Denna känsla är som sagt något nytt för mig...
...och jag nästan, ja nästan lider
Jag tänker nästan hela tiden nu på dig...
...och det verkligen i hela mig svider


Men mitt hopp får inte försvinna...
...för det är ändå det som håller mig stark
Vi ska klara detta, ja vi ska vinna...
...ska bara skapa min plattform där jag går på min egen mark...






(Försökte rita av fotot på oss..du är så liten här...10 dagar)

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Sandra Sandra...vad ska det bli av denna talang?

Det finns inte många som är så fin med barn som du jag hoppas du tar till vara på det och snart kommer tbx till oss på jobbet.Jag saknar dig så mycket!

2008-10-24 @ 18:25:06
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Krullan

Tycker bilden är megafin...

Och man märker inte det där... hrrm, det där!

PUSSELIPUSS!

2008-10-24 @ 23:34:48
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin dikt

tänk om den hade handlat om mig ;)

2008-10-24 @ 23:41:39

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0