Måndag 27/10-08

I lördags va det fest hos Emma.. Säger bara att den va rooolig och tänkte visa lite bilder därifrån. Tyvärr hade jag dock inte mycket bilder vilket jag blev lite besviken på dagen efter men ska nog försöka tigga till mig lite foto från någon annan..hehe...



Jag börjar med att lägga upp denna bild...inte särskilt seriös men jag hade ju KLÄNNING! =) och vinkeln är typ skum för har koorta ben..haha




Jag hade som sagt inte så många bilder och de jag hade va faktiskt mest på mig o Emily?? =D




...så därför kommer här en till...




Det va hur mycket folk som helst där,
kände inte så många men ett par bandytjejer va där =) vilket va kuul.... (Hanna, jag o Elli)





och det va jättekul du kom Hanna!!! Och tuuusen tack för hjälpen med "nyckel-letandet"





Ja..det va helt enkelt en rolig kväll med massa trevligt folk... Det va lite extra trevlig när Kussen & Jecka också va där...för ja, hysteriskratt fick jag många gånger tillsammans med Kussen ♥ Aldrig,aldrig,aldrig vi kan träffas utan dessa skratt!!..haha..Kvällen blev mycket,mycket sen så några sov över hos Emma och dagen efter va vi alla ganska sega... Snällaste Kulle åkte och köpte mat på BK till alla...detta kunde inte passa mer perfekt efter städningen i huset....Tack!!!
Och tack Emma för en rolig kväll!!!



 




På tjejmiddagen före festen ("lånade" bilderna av Emma =) )


Kommentarer
Postat av: Krullan

Hihi, bilden jag tog ser så rolig ut. Typ dvärgben... Men du var skitsnygg!

Haha, jag hade så kul :)

PUSS

2008-10-27 @ 13:17:44
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Tenderee

Vi står här och beundrar dig din lilla apa,det borde vara straffbart att vara så söt.

Kram Lotta och Ripan

2008-10-27 @ 13:46:59
URL: http://tenderee.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0