Måndag 20/10-08

                                           Ja nu har det gått sådär långtid igen sen jag skrev sist =) men..men..

I tisdags så åkte jag hem till Janina efter jag varit hos Kussen o Jecka. Hos Janina så spela vi "guitar hero" tillsammans med Louise vilket, självklart, va kul då jag typ älskar det spelet! =) Sen fick vi ett ryck att gå till konsum och köpa natchos, lite olika dip-såser och värma detta i ugnen med ost på och sen bara kränga. GOTT! På kvällen blev det träning som gick bra, förutom att min hals o mitt huvud värkte gaaanska mycket efter det...någon förkylning jag dragit på mig trots jag nyss blivit av med den förra...aja...

På onsdagen vaknade jag dock helt typ febrig o värk i halsen som aldrig förr så det blev en "slappdag" med lite "sympati-gnäll" och tv-tittande..haha... Fast kom iväg en stund på kvällen..jag o Louise köpte glass vilket va perfekt för min ömma hals =D och fixa lite saker på kvällen! Tack för hjälpen!! (ni vet vem jag menar)

Så ja...efter många gnäll och faktiskt lite bättre i hals o sånt så gick jag iallafall till doktorn i torsdags..halsfluss va dé ja =( aja...fick penicillin så det skulle gå över. Så INGET gnäll från mig mer..haha...Jag gick inom jobb och hälsa på en stund. Jättekul att träffa arbetskamraterna (dock inte så många där idag) och Anna B hade fått stooor mage =) Hoppas på en liten Charlie? (kanske) där inne. Eller kanske en flicka till Anna? Spännande som in i!!!
På kvällen tränade jag...jag vet, inte så smart..men ville ju INTE missa matchen på fredag och träningen gick faktiskt bra!

""fick dock en "överraskning" från brevbäraren idag som chocka, berörde men framförallt och ärligt talat faktiskt betydde lite""



Jag hade gröna linser i onsdags..vad tycks? =)

I fredags så körde Janina mig till mötet och väntade på mig i 1,5h. TACK JANINA! Hon skaffa sig en vän under tiden..haha...en man på typ 80+ som pratade, pratade o pratade...samma saker om och om igen...haha! Efteråt så åkte vi och fika på EspressoHouse, vars en muffins och en ChaiLatte..gottgott! Senare så bar det av till Tångvalla där vi skulle spela match. Möta Gårdarike! Ja, detta gick väl inte riktigt som vi tänkt oss..vad hände tjejer? Nerverna? Tror det iallafall o hoppas det med! Bättre lycka nästa gång...visst?
På kvällen så titta jag, Emma, Kulle, Stolle o Molly på film =) då bestämde jag o Emma att vi skulle ut på lördag. Hon, jag, Janina o kussen min =)


Underbaraste laget!!!


Så ja, idag så skulle vi ut. Tog en busstur till Höllviken för att inhandla lite från systemet inför kvällen. Tog bussen vid 20.00 och Janina och Emma hoppa på samma buss. Vi åkte hem till deras kusin Emil som hade förfest. tack Emil för vi fick komma! Där va ett gäng killar som jag minns typ alla hette Robin? haha...nä, men många. Vi spela kort och prata och hade det allmänt trevligt. Tog sen taxi till Möllan där vi satt en stund. Min älskade kusin kom dit! Blev så glad då hin under kvällen tveka om hon skulle komma eller ej. Jag fick en JÄTTEFIN present av henne! Min kusin är helt underbart snäll! Och känner mig dessutom bra då det va en t-shirt jag tittat på redan, fast hon inte visste det så köpte hon den =) En tiger på...hon känner mig och vet att det är älvor eller
tigrar som gäller =)



Efter vi varit på möllan så åkte vi till Slagthuset, första gången för mig och jag föll DIREKT! Mysigt, stort, trevligt folk...ja, dit vill jag igen =)
Tyvärr missa vi sista bussen för vi leta efter folk. Var blev ni av????
Men underbart snälla Kulle lät oss stanna hos honom till morgonbussen...ja, att vi sen missa den med är en annan sak! haha..ja, va hemma typ 10.00 och sov gott hela dagen.












   




Idag har jag inte gjort något speciellt..eller jo, träffa kussen min i stan och vi gick och byta en klänning hon köpt som va JÄTTEFIN! Jag blev helt sugen på att köpa klänning...JAG! haha...inte likt mig...men jo, jag har t.om. redan sett en jag nog ska titta på igen =)


Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Krullan

Inlägget blev jätte fint ju. Du kan så bra :)

Tack för dina ord, de värmer!

NATTI NATTI min kussi skatti!

2008-10-21 @ 00:49:43
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Tenderee

Jag tyckte du var bäst i laget i Fredags...you go girl!!!!Kram så synd att jag missade dig i går.

2008-10-21 @ 13:37:59
URL: http://tenderee.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0