Måndag 13/10-08

Tänkte smått uppdatera litegran nu eftersom jag inte skrivit sen onsdags =)
I tordags hade en viss person namnsdag (andra namn) som jag är osäker på att jag får lov att nämna här då hon helt inte brukar vilja nämna det...haha..
Vi hade träning på kvällen..vilket gick betydligt bättre än tisdagsträningen då typ alla va ganska okoncentrerade och knappt tog saker på allvar (jag va lätt en utav dom)...Men i torsdags gick det bra! =)

I fredags så åkte jag till stan med Louise och mitt i "klädletandet" kom Louise med idén att vi skulle gå ut på kvällen...och så blev det ja =) så vi åt i stan, åkte hem och gjorde vid oss och åkte iväg in till stan igen. Petra ringde dessutom under kvällen och vi bestämde hon också skulle med vilket va TOPPEN då vi inte träffats på hur länge som helst.
Kvällen va rolig och sällskapet ännu bättre ;-) Blev en väldigt, väldigt sen kväll iallafall..hehe..

På lördagen så va det planerat att jag skulle till stan med Petra o henns underbart söta o roliga son Benjamin =) och trots fredagen blev så sen så åkte vi in...vi gick mest omkring och titta på folk, åt och Benne fick "klättra av sig" på typ alla staket, stenar...ja, allt som gick att klättra på...
Benjamin är verkligen en rolig kille...han är dessutom lite smått  "trotsig" just nu då vad Petra än säger till honom så sätter han armarna i kors och rabblar upp en massa saker som man hör tydligt kommit från Petras mun från början..som t.ex. "Du får EN chans till, Knip munnen nu" osv..haha..jättekul!
En konversation jag och han hade när vi satt och vänta medans Petra beställde mat va:

Jag: "Så du vill bli polis när du blir stor Benne? Det vill kanske jag också"
Benne: "Flickor kan inte va poliser!"
Jag: "Jo, det kan dom..jag har sett en flickpolis en gång"
Benne: "Jag har sett EN POLISBIL en gång!"


haha...ja, allt skulle trotsas emot..Jätterolig kille =)

Igår så följde jag med Janina och Louise till Oxie för att titta på A-lagets bortamatch...spännande match.. Inte målmässigt då Näset ledde överlägset men spännande då Oxies lag typ flippa loss och tacklades så mycket att det typ hela tiden hade utvisningar och "high-five"a varann när de blev två utvisade åt gången... Lönt att spela med sån attityd? Nä..så jävla onödigt! Aja...vinst för Näset med 18-5 så det va bra...förtjänade de dessutom efter alla blåmärken! Haha..
På kvällen träffade jag min kusse och vi sola, prata och gick en lååång kaaall promenad...Men gör inge..bara mysigt att få träffa dig kussen!

Ja, det va ett par dagar det..
Nu ska jag närsom åka till stan och träffa kusinen igen...sen gå på möte och därefter förmodligen sova över där.. Längesen så det ska bli mysigt..vi ska fixa mitt hår dessutom ja.


Ha det bra!



Lite bilder från i fredags...


Louise, jag o Petra...haha...viktig diskussion?

                 



Petra o Jag...jag vet BIG HEAD jämfört med Petra =)


Kommentarer
Postat av: Tenderee

Du är skitsnygg med luggen uppsatt,du är iof sig alltid snygg men lite xtra på bilderna.

Puss i ljumsken från en som saknar att få krama om dig!

2008-10-13 @ 17:00:54
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Krullan

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG KUSIN!

2008-10-13 @ 22:57:13
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

tenkte först ni va pojk flick kusin men är ni lebbisa? ock kusiner? får man de

2008-10-14 @ 10:24:48
Postat av: Krullan

Hahaha.. Nu får du förklara du anonyma :)

/kusinen ;)

2008-10-14 @ 19:38:17
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha...nä vi är inte "lebbisa" haha..dum fråga! Bara två "flick kusiner" som tycker om varann som två "flick kusiner" får göra..HAHA!!!

2008-10-15 @ 12:54:05
URL: http://soonafairy.blogg.se/
Postat av: Krullan

Haha... You go girl ;)

2008-10-15 @ 21:51:34
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: gördel

liiiiiiten huve

men de e ändå sött överallt ;)

2008-10-18 @ 01:28:13
Postat av: Caroline

SÖTA DU=) vad glad att jag hitta din blogg du strålar på bilderna ;-)!!!



Hoppas vi ses en dag på bäcka eller bussen:)



Kramar



Caroline

2008-10-21 @ 23:10:58

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0