Höst..

Ja, som jag skrev igår så är jag väl sådär halvt glad inför julen...men det är ju mest pga. kylan...hatar kyla, blåa händer, ingen känsel i fötter och sånt.
Men såhär är det kom jag på..sommaren är skön, vintern är mysig, våren är glädjefull och hösten är FIN!!!
Stressandes på min cykel idag påväg till läkaren så kunde jag inte låta bli att stanna och fota i parken. Blev helt..ja, helt glad när jag såg alla färger...nu är det typ mer fint än någonsin!!! Hösten är helt enkelt fin!!!






Nu hade jag tänkt vila en stund...fick annan medicin hos läkaren idag...min penicillin funka tydligen inte...har halsfluss igen...ja, och blodtrycket..hmm...fel på det med..Men varför va som alla andra?..Haha!!! Så vila nu...SKA spela match idag =) Spännande...och kul efteråt...Kaptensgården tjejer!!!

Och Jessika...du e grym!!! (du vet vad jag syftar på så ta åt dig)

Ha det bra alla!



Fast det e klart...sommaren kan också va väldigt fin =)

Kommentarer
Postat av: Krullan

JÄTTE vackra bilder... Fotograf/målare kan du bli!

Du ska vila mer om du fortfarande har halsfluss Sandra, jag blir arg snart! PUSS

2008-10-31 @ 19:43:28
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Malin

Att du bara kan fota så=) superfina bilder!!!!

2008-11-01 @ 07:52:56
URL: http://palmmalin.blogg.se/
Postat av: Krullan

TACK för orden... längtar tills du kommer, ska krama sönder dig!



Hihi, gör inget - då är du bra på att redigera.

Men jag vet att du tar MEGABRA bilder också!

2008-11-01 @ 14:44:12
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback