Fredag 3/10-08

Sitter här och väntar på att min kusse ska ringa för vi ska förmodligen åka och sola tillsammans... Alltid kul att få lite färg fast det bästa med solningen är att hmm...diverse "hudproblem" försvinner eller minskar =)
Haft en jobbig huvudvärk sen
jag vakna i morse vilket är retsamt men blir säkert piggare när jag träffar henne! Alltid skratt o roligheter =)
Imorgon är det dessutom seriestart och det ska bli kul. Lääängtar! Speciellt när träningen blev inställd igår
pga. för få spelare så längtar jag ännå mer efter bandyn.
På kvällen blir det dessutom "kick-off" fest med laget plus herrlaget o styrelsen. Ska också bli kul!

Nä..nu ska jag  äta innan jag tar bussen till solningen.


                                                                                   Ha det bra!

                                                                            


Kommentarer
Postat av: Emma

vi ska ha det såå sjukt kul imorgon :D jag & anna har ju redan planerat. haha :P

2008-10-03 @ 19:07:35
URL: http://emmabjuvenhed.devote.se
Postat av: Emma

på en lagfest går det inte att ta det lugnt :P haha

2008-10-03 @ 19:21:07
URL: http://emmabjuvenhed.devote.se
Postat av: Krullan

Det var skönt att sola. Men hej o hå vad jag inte har pluggat på - jag suger! Har ringt dig, men du svarar inte. Puss & Kräm

2008-10-03 @ 23:33:47
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: JONAS

hej hej gillar den runda bollen speciellt den vita men golfbolls hålen, antar den symboliserar den som åkte mellan benen när du åkte på en tunnel idag igår den 9 oct på dam träningen hahaha

2008-10-10 @ 03:39:58

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0