Torsdag 13/11-08

Ja, lika dålig på att uppdatera som vanligt =) Har varit ganska lugnt de senaste dagarna då jag faktiskt haft ganska...eller väligt ont i huvudet...men..men..ska se om jag kan ta tag i det imorgon så det löser sig =)

Igår så va jag faktiskt på Burlöv Center med Louise..trevligt, trevligt... Hon undra om jag ville följa med till stan för hon skulle byta tröja..blev dock ändrade planer sen-Burlöv Center...haha..liiite läskigt när man knappt vet var man ska hoppa av..haha..aja, vi kom dit OCH hem!!! =D

I helgen efter matchen så sov jag hos Kussen o Jecka...tog av mitt hååår... Haft löshår ett tag nu så mitt egna hår är gaaanska slitet...fast inte så farligt som jag trodde ändå. Så iallafall så tog jag av det och tänkte jag skulle va utan i typ någon vecka...fast känns väl sådär...älskar mitt lååånga hår =) Men..men..snart ska det i igen...såhär ser det ut nu iallafall:

 
Ja, jag får vänja mig...hmm..tror jag..eller så ska det i snart igen (beslutsångest)



Sen hitta jag förresten precis en bild jag tycker MYCKET om på mig & Jecka...har glömt lägga in den förut så här kommer den =)



Nu ska jag försöka göra vid mig, ta en promenad och ta en värktablett för denna jä*la huvudvärk!!!
Vill orka träna ikväll! Viktig match i helgen!


Ha det bra !











Kommentarer
Postat av: Krullan

Oooooh, jag tycker så mycket om dina kommentarer :) Jag blir så glad... Visst var jag duktig som vågade!? Full som jag var så gick det galant. Trodde bara typ att någon spindel skulle komma bakifrån och äta upp mig, men jag pratade heeela tiden så att de skulle veta att jag var snäll. Galet :)

MASSA pussar på dig, bra, bra flippa! Klappklapp!

2008-11-13 @ 19:32:35
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

Och du är JÄTTE fin i håret, faktiskt väldigt!

2008-11-13 @ 19:33:51
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Tenderee

KOm snart och hälsa på oss stumpan,saknar dig så mycket på jobb.

Kramis

2008-11-14 @ 10:06:28
URL: http://tenderee.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback