Torsdag 20/11-08

Ja...matchen jag skrev om förut gick ju inte så...ja, så bra. 9-1 till Klagshamn..men..men..bättre lycka nästa gång? Är det inte så man säger? =) Sen att stackars Jessika skada sitt "friska" knä precis före matchen va bara så synd och hemskt...Blev så rädd. Hur otur får hon ha? Hon spelar fotoboll och krossar sin knäskål, korsband går näsan av osv. Därav hon får sluta spela fotboll vilket hon tyckte va jättekul och har dessutom hört hon va grym på det ;) Hon börjar spela innebandy, spelar typ någon månad och det visar sig hon är grym på denna sport med...vad händer? Jo, hon skadar ANDRA knäet =( Hon gör en vridning på knäet under uppvärmingen inför matchen och knäet svullnar upp. De misstänker att korsband gått av och menisken är skadad...men de vet inte säkert. De tömde det på blod vilket hon ska ha STOR BERÖM för då hon inte ens tycker om vanliga sprutor...men tömma knäet på blod utan bedövning och med en tjock nål klara hon. Bra Jessika! =) De vet inte säkert än vad det är för fel på kväet då hon måste ha mindre ont så de kan göra visa övningar och tester för att fastställa diagnos...stackare. Ville bara berätta för tycker så synd om henne. Otur!
Så i Söndags efter matchen va jag hemma hos Jessika på kvällen för att försöka hjälpa henne lite med Lotus och så för hon knappt kunde gå.

I måndags skulle jag till stan på möte och uuuusch vad jag hatar busschaufförer ibland!!! Ja, det må låta hårt men ärligt..jobbar man som busschaufför så träffar man folk heeela tiden..jag menar det är ju typ det enda dom gör. Är det så svårt att va trevlig då? Eller trevlig, och trevlig, har man en dålig dag så fine men man kan väl iallafall försöka ha det "vanliga hyset" kvar trots en dålig dag. Detta har hänt mig nu tre gånger vilket är SKAM...jag står på busshållsplatesen och ser att bussen kommer väldigt snabbt...jag tänker "han" kommer inte hinna bromsa och börjar därför vinka åt honom. Han TITTAR INTE ENS om någon står på busshållsplatsen men ser mig precis och saktar in, tutar två gånger (fråga mig inte varför) och kör vidare...JÄVLA tur jag tog en tidig buss så jag hann dit jag skulle i tid. Usch blir sååå arg på sånt. Jag menar av dagens busschaufförer så blir man typ smått chockad om man stöter på någon som är trevlig...trevligt..en så n enkelt sak. Det hemska är när man ser små barn som aldrig åkt buss tidigare och frågar chauffören något om någon busshållsplats och barnet får en sur kommentar om att han inte har tid och att han inte vill bli störd... Usch! Blir så irriterad!
Aja...nu fick jag avreagera mig lite =)

I tisdags så blev vår träning inställd pga. för många som var borta pga. sjukdom osv. Så jag stanna hemma och passade på att pyssla lite på ett fotoalbum som jag planerar att ge bort i julklapp (om jag nu blir klar..men måste det) Blev klar med framsidan ganska snabbt faktiskt =)





Dagen igår va HEMSK, finns inte så mycket att säga om den mer än att jag hade migrän NON STOP från det att jag vakna till sent, sent på kvällen/natten. Så jag låg i sängen, tryckte i mig tabletter, gnällde och va allmänt otrevlig mot folk runt omkring mig (förlåt allihopa)...men usch...börjar tröttna på detta...verkligen!!!

Idag så fick Kussen äntligen sin fina överraskning av Jecka och hon blev glad vilket jag förstår för den va fiiin =) och så hade Kussen köpt en present (tidig julklapp, tror jag) till mig och ja...hon är helt underbart snäll! TUSEN TACK Kussen! Ikväll så blir det träning...förhoppningsvis om det inte är för många borta idag med.

Imorgon så ska jag först på möte...därefter så åker jag till Jecka och Kussen..LÄNGTAR! Hjälp mig hålla tummarna att huvudet "håller sig bra" bara =) 

Till dig Kussen!







    

Ha det bra! 



 


Kommentarer
Postat av: Krullan

Min fina, fina, fiiiiiina kusse! Jag, Jecka, Flippa och Fay saknar dig och längtar efter dig :) Du är världens bästa och jag hade kunnat köpa allt du vill ha om jag hade haft råd. PUSS



Ps. Den sista bilden är något jag ALDRIG glömmer... Vi var små igen, bara skrattade, skrattade & skrattade. helt galet!!!!!! älskar de stunderna...

även de andra bilderna, stranden, busiga dagen och allt det!

2008-11-20 @ 16:24:19
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0