Söndag 9/11-08

Ja, nu va det ett tag sen jag skrev igen =) Men tänkte först berätta hur hysteriskt roligt det va att titta på "Cabaret Moulin" på Wonk i onsdags...ja, jag skratta så jag grääät...går inte att beskriva med ord hur kul det är, stämningen..allt! MÅSTE UPPLEVAS!!! =D Lite bilder kan jag lägga in... Sen va det extra kul att Inga också följde med =)




    
Haha...(bilden i mitten)...Betonicka hade fyllt SJU år (stolt betoning på sju) och hon ville vi skulle sjunga med trots hon i nästa sekund sa "tyst" med sur röst...ha..ha...ja, jag grät av skratt!!!

Bild på Kussen & mig blev det med =)


I fredags spela vi match...och VAAAAAANN!!! =) ÄNTLIGEEEN!!! Det börjar arta sig det här med Näset-laget...haha...vi kan!!! Spela mot Höllviken och vann med 8-5 och matchen före det så spela vi ju lika mot serieledarna..så ja, nu hoppas jag det fortsätter såhär!! Visst tjejer?!?!!!


Sen har väl allt varit ganska lugnt...Förresten!!! Jag fick hit min lilla älskling, Elliott, idag och är sååå glad!!! (han har blivit "passad" fram tills jag nu fått "plats" för honom)


Ha det bra allihopa!




Kommentarer
Postat av: Krullan

Fan vad söt du är!!!!!!

Nu gör du nog Cabaret Moulin glada :)

pusspusspuss!!!!

2008-11-10 @ 00:24:19
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

Naaaa... ja, du borde följt med! De var så pyttesmå! Vägde inget ju...

Nä, det gjorde du inte.

I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 12:02:06
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

du är ju bara bäst!!!! :)

2008-11-11 @ 18:55:27
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0