Sommar......

Snön har precis kommit och jag längtar redan efter sommaren! Är det illa? Haha... Men tänk...värme, bad, solbränna, grillning på kvällen, ljust hela natten...ja, jag älskar helt enkelt värmen =) Därför vill jag lägga upp lite gamla sommarbilder jag tagit för jag läääängtar!




Blommor i trädgården


Malin, Mimmi & Emma


Blomma igen =)


Emma & Lotus


Jordgubbar på midsommar


Ljung


Ros i Jessikas trädgård


Jecka, Kussen & Jag i Kussens pool


Tång & snäcka =)


Fartyg vid solnedgången


Kommentarer
Postat av: Krullan

Bli proffessionell fotograf gumman!

Hihi, bilden i poolen är så kul :) Jordgubbarna är smaskiga också...

2008-11-25 @ 12:30:09
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: ripan

vilka fina bilder Ställ upp i en foto tävling. Du är jätte duktig.Kram/Ripan

2008-11-26 @ 18:28:41
Postat av: moomer

har sagt dett innan,, och säger det igen ,,du måste ha någon sorts utställning,, på dina bilder Kram

2010-02-20 @ 17:26:53

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0