Onsdag 5/11-08

Oj, vad tiden går snabbt...kände det nu när jag skrev min överskrift..aja...kan va posiivt, kan va negativt?

Ja, ja...jag vakna seeent idag igen, har en tendens till att göra det just nu. Men snart bär det av till stan. Ska hem till Jecka & Kussen och senare drar det till Wonk.
Träning igårkväll och typ rekordmånga där..haha...typ 20 stycken!!! KUL!
Och nu fick jag nyss ett sms om jag kunde va hundvakt en stund före jag åker..så, ja..detta inlägg blev inte särskilt långt för nu måste jag seeega ur mig ur denna stol!!! =D


Ha det bra allihopa!!!




Min älskling Elliott =)

PLAY? (ha..ha..Kussen & Jecka vet)


Kommentarer
Postat av: Krullan

Haha, playbild! så söööt!

2008-11-05 @ 15:21:46
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen med Lotus =)

2008-11-05 @ 21:51:12
Postat av: Jecka

play plaaay PLAAAAAAAAAAAAAY?!?!??!?!?!?!

2008-11-07 @ 11:21:58

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0