Lördag 22/11-08

Nu har jag ändrat utseendet på min blogg lite... Får se hur länge jag står ut då jag tycker bakgunden ser lite "klyddig" ut och om man går in från vissa datorer på min sida så ser bakgrunden inte likadan ut som när jag skapat den. Aja...hoppas den syns eller alla syns på bilden =)

Kvällen igår blev inte riktigt som planerat men den blev hur perfekt som helst ändå! Planerat att gå ut med Kussen min men vi stanna hos Jecka och åt Jeckas goda hemlagade hamburgare, baguetter, glass och ja...massa skräp. Sen spela vi..hmm..eller jag GuitarHero MASSOR och när jag väl släppte tv:n så blev det idol och därefter Vänner från Jeckas underbara vännerbox =) Mitt löshår åkte på igår igen också...så länge "klarade" jag mig utan det...haha...


Just det...fick förresten en present igår. TACK, TACK, TACK Kussen! Behövdes och den va såååå fin!



Idag va det planerat att jag & Kussen skulle hälsa på Emily ikväll men Jessika fick akut hoppa in på jobb och behövde därför hjälp med Lotus..så jag åkte ner till henne och gick ut en låååång runda med Lotus i den kalla snön =) 


Lotus sööööt som valp =)


Trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Tenderee

Din blogg är jättefin Sandra!

2008-11-23 @ 14:51:21
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Krullan

DU är underbar...

2008-11-23 @ 15:05:14
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha, tänk att hon varit så söt...dock va hon inte alltid så snäll som hon såg ut på bild. Tack för hjälpen =) Kram kram

2008-11-24 @ 22:50:58

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0