Lördag 15/11-08

Lyckades tillslut ta mig upp ur sängen med denna jääää'la huvudvärk...USCH!

Aja...en ny dag och det är skönt!!! =)



Igårkväll åkte jag med Jessika och titta på Gårdarike-Ystad match och Gårdarike vann med 10-0 så ja, matchen va ju inte alltför spännande eftersom de vann så överlägset men kul ändå. Ännu roligare blev det när man träffa massa människor jag saknat =) Senare under matchen så blev det typ värsta "uppståndelse" då någon ruta på en bil blivit sönderslagen-alla sprang ut med rädslan att det var ens egna bil. Det va en bil från Ystad som råkat ut för dessa idioter och kuuul att köra till Ystad denna kalla kväll utan ruta. Så jä*la onödigt att göra en sån här sak... Tydligen hade det hänt samma sak på samma ställe kvällen före fast på två bilar...aja...blir arg på sånt onödigt!

Jag såg även "Mamma Mia" igår och blev förälskad! =) Jättebra film!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, försöka få bort min huvudvärk för senare ikväll ska jag träffa Kussen min ♥

Imorgon är det match och jag lääängtar! Tuff, tuff, tuff match..men ska bli kul ändå såklart =)




Trevlig helg!











Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0