Lördag 1/11-08

Ja...lite stressad för ska snart ta bussen...men ett kort inlägg hinner jag med =)
Ja, matchen igår gick SUPER...2-2 mot serieledarna-Palmstaden...icke dåligt det...att vi dock ledde med 2-1 fram tills det va mindre än en minut kvar av matchen va ju liiiite smått störigt! Men..men...vi är grymma tjejer! Blir bara bättre o bättre =) Sen va det hur trevligt som helst på Kaptensgården efteråt..kul att så många kom ändå... Tänkte lägga upp lite bilder därifrån...





   
       Jag & Mia                En födelsedagsgris=)   Lena & Nina


Tequila-time! (Sandra och målskytten Marie =))

    
         Världens bästa tränare!      Cissi & Emma       Elli, Cissi och Emma            
Nu ska jag ta bussen till Jecka o Kussen... Jag, Emily och Kussen ska till Wonk idag-Halloween-tema. Läskigt men kul! =D

Trevlig kväll o Halloween =)

Kommentarer
Postat av: Krullan

Du har gjort om... FIIIINT!

2008-11-03 @ 13:46:51
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback