Halloween på Wonk

Ja, Halloween va det verkligen!!! Så mycket tid de måsta ha lagt ner på Halloween-temat på Wonk denna kväll...läskigt, häftigt och roligt =)
En jätterolg kväll med MASSOR med dans...mycket tack vare Linn som jag blev sååå glad över att jag träffade där. Vi har inte träffats sen..ja, längesen va det iallafall... Jag visar foto därifrån så får de tala för hur kvällen va =) och dit igen på onsdag för då ska vi titta på när Robin m.m. ska uppträda.. KUL! =)



Jag, Linn, Kussen o Emily


           
Kusiner eller? haha..samma stil ju =D

                                                  
          Jag, Emily & DJ:n som va läskig                                                        Jag & Linn =)

                                
Jag, Emily & någon läskig typ                                    Jag, Linn & Emily

   
Läskiga personer var man än vände sig...fast bäst va Robin som va "siamese twins" (högra bilden)


Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Krullan

Hihi, ja för vi är skiiitsöta!

Sandra, jag tror du borde köpa echinaforce! Jag känner bara av halsen litegrann, men det hindrar mig från att bli sjuk! Helt underbar (äcklig!) är den... I LOVE YOU!

2008-11-04 @ 00:15:00
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0